Template Bf-109E-3 Cliffs of Dover

Besprechung von Templates, Tarnschemen und meine Aktivitäten für Cliffs of Dover - Diskuss Templates, Paintschemes and my activities around Cliffs of Dover
RaFiGer
Administrator

Template Bf-109E-3 Cliffs of Dover

Postby RaFiGer » Sat 28. May 2011, 07:33

RaFiGer's Template Messerschmitt Bf-109E-3 und/and Bf-109E-3B

Mein ersten Template für Cliffs of Dover nähert sich der Fertigstellung und erlaubt die Bemalung der Messerschmittmodelle Bf-109-E-3 und Bf-109E-3B. Ich habe alle Ebenen neu gezeichnet und die gesamten Maschinenelemente aus dem 1C:Maddox Template freigestellt.
Bald können damit nun leichter komplette Skins erstellt werden, allerdings mit den Limitierungen die das Spiel zur Zeit hat.
Mein Template bietet eine Grundversion ohne aufwändige Witterungsebenen, ich habe hier nur einige Effekte eingebaut, um das zu neue Ausehen zu relativieren. Im FMB (Full Mission Builder) sind die Skins mit den eigenen Markierungen nutzbar, nur leider werden alle Wartungsschilder durch das Spiel aufgetragen. Diese habe ich deshalb ausgeblendet.

My first Template for [i]Cliffs of Dover is nearly finished an will allow the painting of Skins for the Messerschmitt Bf-109E-3 and Bf-109E-3B model in the game. I have drawn all layers completely new and cut out each mechanical piece of the original layer given by 1C:Maddox.
In a short time it is possible to draw new skins more easier for these two models. The wheatering effects are low in my template because the game does the most and your could use the wheatering layers on your convinience.
The markings are coming with the template, so you could use it completely in the FMB (Full Mission Builder) only the service stencils are not useable in the moment, because the game engine supplies these in any case.[/i]

Hier das Template Stand 28.05.2011 (!) - This is my template actual on 28th May 2011:
Abbildung Template-Bf-109E-3 RaFiGer

Return to “Cliffs of Dover”