Download Probleme - Download problems

Offene Diskussion ohne Themenzwang - Open discussions without content restrictions
RaFiGer
Administrator

Download Probleme - Download problems

Postby RaFiGer » Mon 30. Apr 2012, 06:26

Leider hat sich mein Statistik Skript verabschiedet und verhindert im Moment das Laden meiner Skins!

Dank ChrisD bin nun dabei dies zu ändern! Herzlichen Dank von mir für die Benachrichtigung an ChrisD dafür!!!

Ich überarbeitet zurzeit meine Seiten und zum Ende des Monats April stehen alle meine Bemalungen wieder zur Verfügung!!! Außerdem werde ich im Mai einiges auf meinen Seiten überarbeiten und auch einige Bemalungen für Cliffs of Dover anbieten. Die sind zwar schon einige Monate alt aber ich habe es aus beruflichen Gründen nicht geschafft diese zu veröffentlichen :)

Danke das ihr weiterhin Interesse an meinen Arbeiten habt, entschuldigt bitte dieses Problem.

Viele Grüsse aus Russland von RaFiGer :)

Unfortunately my statistic script turns out to have died and so none of my download are working right now!

Thanks to ChrisD I'm now aware of this and working on an overhaul of my pages in the moment. Many thanks to ChrisD from me also here on my news page!

I'm busy now to rework my pages and at the end of April all downloads will be working again!!! Also I will post some new stuff on my pages even I like to publish some of my already old Paint schemes for Cliffs of Dover :)

Thank you very much in still having interest in my little pages and I apologise for this inconvenience.

So stay tuned, have fun and best wishes from Russia - RaFiGer :)

Return to “Neuigkeiten & Diskussion - News & Open Diskussions”